Top employer {{ job.title }}
Còn {{ job.remain_deadline_by_day }} ngày để ứng tuyển
Còn {{ job.remain_deadline_by_hour }} giờ để ứng tuyển
Thông tin chung
Địa điểm làm việc
Planning & Managing
· Planning and delivering CRM strategies across the organization with a view to activating new users, retaining existing users & win back churners and leverage customers experiences thru their journey.
· Manage loyalty initiatives, including the development, launch and on-going maintenance of a loyalty program.
· Work with external partner for win-win cooperation to create the opportunities for cross-loyalty program.
Executing
· Designing & optimizing the marketing automation users flows for specific campaigns.
· Working closely with the cross-functional teams to design, test and execute growth experiments that drive efficient growth such as Consumer Engagement and Personalization in the day-to-day management of the program to ensure successful development, launch and ongoing CRM marketing operation.
· Standardize the customer database data entry to make it correctly segmented for targeted marketing activities.
· Communicating effectively with target audiences and managing customer relationships.
· Works closely with the IT department & other related departments to better understand all CRM feeds and data flowing in and out of CRM program management tools.
Reporting & Analysis:
Work on the report dashboard for tracking customer’s journey thru all touch points on CDP platform.
· Analyze and interpret campaign response, customer behaviors, segment performance to optimize conversion and retention through managing, handling, and initiating all activities and schedules, trigger campaigns and nurture programs to drive customer acquisition, retention, engagement, and drive revenue.
· Run and communicate real time reports of customer on all touch points and testing plans to improve program efficiency as in a higher ROI, higher CTR.
· Monitor and track performance of programs implemented.
· Other tasks which are required by manager.
Requirements
· Bachelor’s Degree required 3-5 years of experience in marketing, CRM, loyalty or related fields.
· Experience in CDP, data-driven marketing, analytics, and digital transformation.
· Proficient in Microsoft office & English communication
Good to have attributes
· Highly adaptable to change and an excellent team player with the ability to influence and negotiate.
· Takes initiative and ownership
· Excellent planning and analytical skills
· Ability to work in a fast-paced setting under tight deadlines
Without referral to manager
· Prioritization & delegation of tasks within CDP/ CRM function
· Resolution of decision regarding the day-to-day implementation of the plan
· Approval of expenditure within delegated limit in line with company policy
· Coordination with 3rd party contractor/ vendor on quotes and tasks
After consultation with manager or others
· Approval of expenditure exceeding delegated limit
· Development of CDP/ CRM
· Resolution of decisions which involve or impact customers/ company
· Implementation of processes/ changes to SOP
- Allocating laptops and working tools.
- Allowance for parking, meals.
- The team builds every year, the welfare regime is in accordance with the state law.
- Office space, friendly colleagues, with food cabinets and entertainment area for employees.
- PVI insurance for employees.
- Full benefits according to the company and the state.
Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có một trong các dấu hiệu sau, hãy phản ánh với chúng tôi.
Báo cáo tin tuyển dụngGiới thiệu
Chia sẻ câu chuyện của bạn với cả thế giới và thể hiện cá tính cùng những thiết kế trang sức tuyệt mỹ từ thương hiệu Pandora. Kể từ năm 1982, Pandora đã tạo ra những món trang sức được hoàn thiện thủ công một cách tinh tế từ chất liệu cao cấp để truyền cảm hứng cho phái đẹp tự tin để hiện chính mình một cách thật sáng tạo. Những người thợ kim hoàn lành nghề đã chế tác trên những chất liệu độc đáo để tạo nên tuyệt tác trang sức chứa đựng những ý nghĩa từ câu chuyện rất riêng của chính bạn. Tính bền vững là cốt lõi trong hoạt động kinh doanh của Pandora, đó là lý do tại sao Pandora cam kết giảm thiểu tác động đến môi trường và trở thành Carbon trung tính vào năm 2025.
Hệ thống cửa hàng PANDORA chính thức tại TP.HCM và Hà Nội
HỒ CHÍ MINH
PANDORA FLAGSHIP
Địa chỉ: 11-13 Huỳnh Thúc Kháng, phường Bến Nghé, quận 1, TP. HCM
Điện thoại: (028) 3636 7986
PANDORA DIAMOND PLAZA
Địa chỉ: Lầu 1, Diamond Plaza, 34 Lê Duẩn, phường Bến Nghé, quận 1, TP. HCM
Điện thoại: (028) 3822 3480
PANDORA SAIGON CENTRE
Địa chỉ: Lầu 1, L1-18, Saigon Centre, 65 Lê Lợi, phường Bến Nghé, quận 1, TP. HCM
Điện thoại: (028) 2253 0918
PANDORA VINCOM CENTER
Địa chỉ: Tầng M, M-04B, Vincom Center, 72 Lê Thánh Tôn, phường Bến Nghé, quận 1, TP. HCM
Điện thoại: (028) 2253 2159
PANDORA CRESCENT MALL
Địa chỉ: Tầng G, TTTM Crescent Mall, 101 Tôn Dật Tiên, Phường Tân Phú, Quận 7, TP. HCM
Điện thoại: (028) 5414 1112
PANDORA VINCOM LANDMARK 81
Địa chỉ: L1-09, Tầng L1, 208 Nguyễn Hữu Cảnh, phường 22, quận Bình Thạnh, TP. HCM
Điện thoại: (028) 3636 6037
PANDORA VINCOM MEGA MALL THẢO ĐIỀN
Địa chỉ: Lầu 1, Số 161 Xa Lộ Hà Nội, phường Thảo Điền, quận 2, TP. HCM
Điện thoại: (028) 3535 6368
HÀ NỘI
PANDORA LÝ THÁI TỔ
Địa chỉ: 60 Lý Thái Tổ, quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Điện thoại: (024) 3938 7840
PANDORA VINCOM BÀ TRIỆU
Địa chỉ: Tầng L1, L01-11, 191 Bà Triệu, phường Lê Đại Hành, quận Hai Bà Trưng, Hà Nội
Điện thoại: (024) 7108 7789
PANDORA VINCOM NGUYỄN CHÍ THANH
Địa chỉ: Tầng L1, 54A Nguyễn Chí Thanh, phường Láng Thượng, quận Đống Đa, Hà Nội
Điện thoại (024) 71007333
PANDORA VINCOM MEGA MALL TIMES CITY
Địa chỉ: Tầng B1, Số 458, phố Minh Khai, phường Vĩnh Tuy, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội
Điện thoại: (024) 3206 6468
PANDORA VINCOM CENTER METROPOLIS
Địa chỉ: tầng L1, Số 29 Liễu Giai, Phường Ngọc Khánh, Quận Ba Đình, Hà Nội
Điện thoại: (024) 3206 0168
PANDORA VINCOM CENTER PHẠM NGỌC THẠCH
Địa chỉ: Tầng L1, Số 02 Phạm Ngọc Thạch, phường Trung Tự, Quận Đống Đa, Hà Nội
Điện thoại: (024) 3207 846
Quy mô
100-499 nhân viênĐịa điểm
Tầng 3, Tòa Nhà Building, 100 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành Phố Hồ Chí MinhCòn {{ job.remain_deadline_by_day }} ngày để ứng tuyển
Còn {{ job.remain_deadline_by_hour }} giờ để ứng tuyển
Cơ hội ứng tuyển việc làm với đãi ngộ hấp dẫn tại các công ty hàng đầu
Trước sự phát triển vượt bậc của nền kinh tế, rất nhiều ngành nghề trở nên khan hiếm nhân lực hoặc thiếu nhân lực giỏi. Vì vậy, hầu hết các trường Đại học đều liên kết với các công ty, doanh nghiệp, cơ quan để tạo cơ hội cho các bạn sinh viên được học tập, rèn luyện bản thân và làm quen với môi trường làm việc từ sớm. Trong danh sách việc làm trên đây, TopCV mang đến cho bạn những cơ hội việc làm tại những môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp.
Vậy tại sao nên tìm việc làm tại TopCV?
Việc làm Chất lượng
Công cụ viết CV đẹp Miễn phí
Hỗ trợ Người tìm việc
Tại TopCV, bạn có thể tìm thấy những tin tuyển dụng việc làm với mức lương vô cùng hấp dẫn. Những nhà tuyển dụng kết nối với TopCV đều là những công ty lớn tại Việt Nam, nơi bạn có thể làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp, năng động, trẻ trung. TopCV là nền tảng tuyển dụng công nghệ cao giúp các nhà tuyển dụng và ứng viên kết nối với nhau. Nhanh tay tạo CV để ứng tuyển vào các vị trí việc làm mới nhất hấp dẫn tại việc làm mới nhất tại Hà Nội, việc làm mới nhất tại TP.HCM ở TopCV, bạn sẽ tìm thấy những việc làm mới nhất với mức lương tốt nhất!
Vui lòng bật chia sẻ vị trí để Toppy Ai gợi ý những cơ hội việc làm phù hợp nhất dành riêng cho bạn
Hướng dẫn bật chia sẻ vị trí để Toppy Ai gợi ý những cơ hội việc làm phù hợp nhất dành riêng cho bạn