Hết hạn nộp đơn
Mô tả công việc
1. Technical support to customers and dealers
To receive technical support request from customers and dealers
To support customers and dealers to fix the technical problem online and on-site in normal and in urgent cases
2. Warranty support to dealers and company’ warranty team
To check the warranty cases on-site for product failure or operation failure
Support warranty to approve warranty for the difficulty cases
3. To support customer care event
Safety & Eco drive training for customers at customer sites and event location
Technical support and training for fleet customers
Support other event related to technical matter
4. Support technical training team to develop and standardize SOP:
Free Maintenance Program
High frequent maintenance and repair
5. Support to engine test for Vehicle Type Approval.
Support to remove the engine from the vehicle, install the engine for testing at the testing center
6. Other activities
To support Production Division request
To support Office in Japan request (Service campaign, others)
Other jobs upon assignment
7. Reporting
Monthly technical report results report
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor in automobile, mechanical, technical field
- 3-5 years’ experience in actual truck repair, heavy equipment, special purpose vehicle …etc.
- Analytical & problem solving - Technical.
- Understanding of dealer after sales operation and service technical matters.
- Experience in using diagnostic software.
- Hand-on technical skills
-Team work/Cross-functional working skill.
-Customer-oriented.
-Good at English.
Quyền lợi được hưởng
- Làm 8h-17h30; thứ 2-thứ 6
- Tháng lương 13, tăng lương hàng năm, thưởng năm tài chính (tùy thuộc vào tình hình kinh doanh trong năm)
- BH full lương+trợ cấp; BHSK 24/24
- 12 ngày phép + 6 ngày nghỉ ốm hưởng lương (điều kiện: cung cấp giấy khám/ chữa bệnh) + nghỉ hè (tối đa 5 ngày)
Cách thức ứng tuyển
Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!
THÔNG TIN TUYỂN DỤNG
VIỆC LÀM LIÊN QUAN
Khóa học dành cho bạn
MIỄN PHÍ
Hotline CSKH: (024) 7107 9799
0862 69 19 29
Skype: topcv_cskh
Service Technical Support Staff (18 triệu)
Hết hạn nộp đơn
Bạn muốn được Nhà tuyển dụng săn đón
TopCV là nền tảng Kết nối cơ hội việc làm thông qua CV đầu tiên tại Việt Nam, nơi mà ứng viên sẽ được Nhà tuyển dụng chủ động săn đón, dù ở bất kỳ vị trí nào.
Việc của bạn cần làm là tạo cho mình 1 CV Chuyên nghiệp.