Chia sẻ vị trí - Nhận việc như ý
Vui lòng bật chia sẻ vị trí để Toppy Ai gợi ý những cơ hội việc làm phù hợp nhất dành riêng cho bạn
Job Description:
Basic responsibility is to provide the technical support to the local service partner and/or end users. The person is measured by how effectively he can locally provide pre and post sales technical support in a way to win deals and maintain customer satisfactions according to the company’s strategies and vision.
Key Responsibilities:
1. Provide the technical support to the service partner or end user to solve the ATM technical problem and manage Pilot test or technical upgrade projects. If necessary will travel to other cities to do the on-site support.
2. Provide the field service for the local customer or coordinate with the service partner to process the service request from the customer.
3. Responsible for the local service partner daily communication and service performance management, prepare the related service report for the customer and head quarter.
4. Assist the sales and country managers to prepare the tender document (technical). Prepare and help out in technical documentation such as the spare parts list, working instruction and technical bulletin writing.
5. Assist in Spare Parts Warehouse management include the purchase plan preparation, warehouse audit etc...
6. Manage and administer customer complaints and/or new requirement processes, Provide customer education or technician training when necessary.
7. Report to HQ regarding GRG local ATM running data analysis, collect competitor information and submit monthly report.
Required Qualifications:
1. College degree or above, major in Computer Science, Electronics Engineering or Mechanical Engineering.
2. Minimum 1 years working experience in technical support or customer service.
3. Ability to communicate in English is and write all the technical documents.
4. Armed with skills to repair or guide the partners and customers to solve the technical problems.
5. Demonstrate ability to manage projects and spare-parts warehouse.
6. Possess passion to self-learn and ability to learn how to repair the new products.
7. Have good communication skills and perform training or product/solution demonstration to the customer.
8. Possess knowledge on computer operations hardware and office applications such as Microsoft Work, Excel, Outlook, PPT; be familiar with the working principle about the mechanism, electronic and optics.
9. Outgoing & proactive personality, strong teamwork spirit & good interpersonal communication skills.
Benefits:
1. Meal & Transportation Allowance.
2. Social Insurance.
3. Statutory holidays, annual leaves, sick leaves.
4. Discretionary year-end bonus, performance bonus.
5. Comply with the Vietnamese labour law.
Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
Tìm hiểu thêm kinh nghiệm phòng tránh lừa đảo tại đây
Cơ hội ứng tuyển việc làm với đãi ngộ hấp dẫn tại các công ty hàng đầu
Trước sự phát triển vượt bậc của nền kinh tế, rất nhiều ngành nghề trở nên khan hiếm nhân lực hoặc thiếu nhân lực giỏi. Vì vậy, hầu hết các trường Đại học đều liên kết với các công ty, doanh nghiệp, cơ quan để tạo cơ hội cho các bạn sinh viên được học tập, rèn luyện bản thân và làm quen với môi trường làm việc từ sớm. Trong danh sách việc làm trên đây, TopCV mang đến cho bạn những cơ hội việc làm tại những môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp.
Vậy tại sao nên tìm việc làm tại TopCV?
Việc làm Chất lượng
Công cụ viết CV đẹp Miễn phí
Hỗ trợ Người tìm việc
Tại TopCV, bạn có thể tìm thấy những tin tuyển dụng việc làm với mức lương vô cùng hấp dẫn. Những nhà tuyển dụng kết nối với TopCV đều là những công ty lớn tại Việt Nam, nơi bạn có thể làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp, năng động, trẻ trung. TopCV là nền tảng tuyển dụng công nghệ cao giúp các nhà tuyển dụng và ứng viên kết nối với nhau. Nhanh tay tạo CV để ứng tuyển vào các vị trí việc làm mới nhất hấp dẫn tại việc làm mới nhất tại Hà Nội, việc làm mới nhất tại TP.HCM ở TopCV, bạn sẽ tìm thấy những việc làm mới nhất với mức lương tốt nhất!
Vui lòng bật chia sẻ vị trí để Toppy Ai gợi ý những cơ hội việc làm phù hợp nhất dành riêng cho bạn
Hướng dẫn bật chia sẻ vị trí để Toppy Ai gợi ý những cơ hội việc làm phù hợp nhất dành riêng cho bạn
Tìm việc an toàn cùng TopCV
TopCV cam kết sẽ xử lý các vấn đề của bạn trong vòng tối đa 24h.
Tổng đài: (024) 6680 5588 (Giờ hành chính)
Trong trường hợp không liên lạc được, vui lòng gửi hỗ trợ tới email: hotro@topcv.vn
Xin cảm ơn!
TopCV sẽ gửi phản hồi qua email bạn đã nhập trong vòng tối đa 24h.
Liên hệ hotline nếu sau 24h bạn chưa nhận được phản hồi qua email:
(024) 6680 5588 (Giờ hành chính)
Hoặc email trực tiếp cho TopCV tại địa chỉ: hotro@topcv.vn
Xin cảm ơn!