Chọn tìm kiếm nâng cao

Trade Marketing Manager - Hồ Chí Minh

Trụ sở chính: Tầng 7, tòa nhà số 198 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 6, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

Within this role the individual will define, execute and deliver a full calendar of short- and long-term multi-channel

promotional program and tactics to maximize sales opportunities and support the development of program tactics

on online platform to grow conversion rate and market share. This individual will work closely with the category and

marketing team to deploy and facilitate the tactics. Monitors and evaluates programming to ensure that objectives

and budgets are being met.

1. Responsible for overall define trade strategies and promotion plan for all sales channels to align with

merchandising and brand strategies for achieve business target.

2. Responsible for developing of materials and assets that promote the successful pitching, execution, and wrap

up of in-store and on-line vendor funded campaigns. This will require leading the creation of decks, rate cards

and sales materials used by the category managers to provide comprehensive trading campaigns to vendors.

3. Create trade calendar and campaign with objectives and ensure these are met, evaluated and budgeted

4. Manage the team to ensure that trading and campaign calendars are kept up to date, reviewed regularly and

opportunities optimised.

5. Maintains constant and concise communication with all internal stakeholders, sales operation channels and key

suppliers in the following areas:

a. Campaigns and Promotion programming calendars, POS, execution timelines, planning guides, sell

sheets, ad-hoc order allocations, etc.

b. Communicates and evaluates the effectiveness of promotional marketing programs via the analysis of

sales impact, channel execution and profitability/return on investment of marketing expenditures for

select programs.

c. Able to communicate program analysis to management with future recommendations.

6. Recommend and implement comprehensive retail promotional plans for new line introductions and category

extensions of existing products, encompassing both range extensions and new product lines.

7. Act as ambassador to build and sustain relationships with suppliers according to business needs; drive

collaboration to achieve business growth.

8. Performs additional duties and responsibilities as determined by management.

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor’s degree or above in related marketing field, MBA is preferable.

- 4+ years of experience in trade marketing/Consumer marketing both Ecommerce and Physical Stores.

- 3+ years of experience in Product Management, Retail Marketing, Retail Operations, Channel Marketing, B2C

marketing or Retail Merchandising, Preferred experience in ICT industry.

- Strategic mindset and a strong sense of the market; have a point of view and direction on where to take the

business and ability to drive and execute a long-term business plan.

- Highly developed interpersonal skills are necessary. Requires excellent written and oral skills with the ability to

communicate across all levels of the organization. Must have excellent customer service skills with the ability to

work with and present to both internal and external customers.

- Excellent skills in Project management, Microsoft Office suites including Excel and PowerPoint; Power BI;

Adobe and data syndicates software.

- Must have strong proficiency in both Business English language and Vietnamese

- Must take the initiative to learn and acquire new skills and abilities and improve upon existing systems and

programs.

Quyền lợi được hưởng

- Lương thỏa thuận thêm theo năng lực

- Cung cấp đầy đủ trang thiết bị làm việc

- Bảo hiểm sức khỏe PVI

- Lương tháng 13 và thưởng theo hiệu quả kinh doanh.

- Tham gia đầy đủ các chế độ BHYT, BHXH, BHTN.

- Làm việc tại công ty hàng đầu về Công Nghệ, luôn không ngừng phát triển với nhiều cơ hội thăng tiến bản thân.

- Môi trường làm việc trẻ, năng động và thân thiện.

- Thưởng hấp dẫn, phù hợp năng lực bản thân.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!

Tin được đăng bởi Nguyễn Minh Thắng - Ban tuyển dụng Công ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Phong Vũ


GIỚI THIỆU CÔNG TY

Công ty CP TMDV Phong Vũ đã có thương hiệu 20 năm trong lĩnh vực kinh doanh thiết bị phần cứng máy tính, laptop, PC, Gaming Gear,.. tại Sài Gòn đã xuất hiện trên toàn quốc và đổ bộ mạnh mẽ vào thị trường Hà Nội

---

Được thành lập vào tháng 4 năm 1997, Phong Vũ lúc đó là một cửa hàng buôn bán máy tính nhỏ lẻ. Qua nhiều năm Phong Vũ đã từng bước lớn mạnh và phát triển trong lĩnh vực kinh doanh các sản phẩm, linh kiện máy tính, thiết bị văn phòng, thông tin liên lạc và giải trí do các hãng điện tử hàng đầu trên thế giới sản xuất. Và đến tháng 7 năm 2007, Phong Vũ chính thức thành lập Công ty Cổ phần Thương mại - Dịch vụ Phong Vũ.

Phong Vũ luôn phấn đấu, nỗ lực không ngừng để đem lại cho người tiêu dùng những sản phẩm công nghệ tiên tiến, và đã trở thành một trong những thương hiệu đáng tin cậy và được yêu thích nhất. Phong Vũ luôn cam kết cung cấp hàng chính hãng từ các nhà sản xuất, chất lượng luôn được đảm bảo và mức giá phù hợp trong môi trường cạnh tranh.

 


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: Trụ sở chính: Tầng 7, tòa nhà số 198 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 6, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh Văn phòng HN: Tầng 6, số 1 Thái Hà, tòa nhà VietTower, Đống Đa, HN

Website: http://phongvu.vn/

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

ĐÁNH GIÁ

Có 1 lượt đánh giá và nhận xét về Công ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Phong Vũ
Sẵn sàng chia sẻ ngay với bạn bè

THÔNG TIN CÔNG TY

Trụ sở chính: Tầng 7, tòa nhà số 198 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 6, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh
Văn phòng HN: Tầng 6, số 1 Thái Hà, tòa nhà VietTower, Đống Đa, HN

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline: 0984 234 396 (Ms. Linh)

Tổng đài: (024) 7107 9799

Skype: topcv_cskh