Chọn tìm kiếm nâng cao

Trợ lý Hành chính

Số 6-7 Nguyễn Công Thái, KĐT mới Đại Kim-Định Công, Hoàng Mai, Hà Nội
Hạn nộp hồ sơ: 26/09/2019

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

- Devising and maintaining office systems, including data management and filing

- Screening phone calls, enquiries and requests, and handling them when appropriate.

- Meeting and greeting visitors at all levels of seniority.

- Organizing and maintaining diaries and making appointments.

- Taking minutes of meetings and consolidating into usable documents.

- Dealing with incoming email, faxes and post, often corresponding on behalf of the manager.

- Carrying out various forms of research and presenting findings.

- Producing documents, briefing papers, reports and presentations.

- Organizing and attending meetings and ensuring the manager is well prepared for meetings.

- Liaising with clients, suppliers and other staff.

- Any other duties that result in smooth operational running of business and freeing up time for manager to focus on strategy and company growth.

- Assisting the HR team with duties such as: Recruiting, organizing documentation, handling internal issues alongside HRM, answering or resolving Visa/Work Permit/residency card enquiries as well as other tasks as discussed and directed by HRM.


Yêu cầu ứng viên

- Proven work experience as a personal or executive assistant

- Knowledge of office management systems and procedures

- MS Office and English proficiency. Knowledge of Adobe suite a strong advantage

- Understanding of marketing strategies and social media management

- Outstanding organizational and time management skills

- Up-to-date with latest office software and applications

- Ability to multitask and prioritize daily workload

- Excellent verbal and written communications skills

- Discretion and confidentiality

- Minimum IELTS score of 6.0. (Or equivalent).

- Bachelor’s degree.

Quyền lợi được hưởng

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Trợ lý Hành chính tuyển dụng bởi công ty Trường Quốc tế Việt Nam tại Hà Nội với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Hành chính tại Hà Nội khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hà Nội

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh